POZIOM |
CHARAKTERYSTYKA POZIOMU |
Pre - intermediate |
Samodzielna komunikacja w poznanych sytuacja językowych. Braki w płynności, doborze słownictwa, struktur gramatycznych i organizacji wypowiedzi, które nie mają jednak znaczącego negatywnego wpływu na poziom komunikacji językowej. |
Elementary |
Ograniczona znajomość języka angielskiego odpowiadająca podstawowym potrzebom i prostym sytuacjom życia codziennego. |
Real beginner |
Pierwszy kontakt z językiem angielskim; wypowiedzi ograniczone do pojedyńczych słów i zwrotów; znajomość piosenek i wierszyków w języku angielskim. |
UCZESTNICY: | dzieci w wieku 10-12 lat (klasy IV - VI szkoły podstawowej) |
LICZBA POZIOMÓW: |
3 |
INTENSYWNOŚĆ: |
4 godziny lekcyjne tygodniowo (dwa dni w tygodniu) |
TOK NAUKI: |
Kurs rozpoczyna się od poziomu Beginner. Dzieciom mającym wcześniejszy kontakt z językiem angielskim proponujemy rozpoczęcie kursu na odpowiednio wyższym poziomie zaawansowania. Poziom ten określany jest na podstawie wywiadu i rozmowy kwalifikacyjnej. W takim przypadku tok nauki ulega skróceniu. |
SPECYFIKA: |
Dobór metod i technik nauczania w tej grupie wiekowej uwzględnia dojrzewanie intelektualne uczniów. Na poziomie Beginner metody i techniki nauczania są zbliżone do tych stosowanych na kursie dla dzieci młodszych. Począwszy od poziomu Elementary coraz większy nacisk kładzie się na poznanie formalnych aspektów języka. |
KONTYNUACJA: |
Po ukończeniu kursu dla dzieci młodszych uczeń jest kwalifikowany na poziom Intermediate kursu języka angielskiego dla młodzieży gimnazjalnej (13-15 lat). |